"לוחמי חופש": הציוץ המסעיר של חברת הכנסת הערביה

    עמית דניאל 5 Comment on "לוחמי חופש": הציוץ המסעיר של חברת הכנסת הערביה

    חברת הכנסת הערבייה, תומכת טרור מוצהרת, איימה כי "האג ממתין" בכוונתה לרמוז כביכול בישראל עוברים על החוק הבינלאומי | וגם: "לוחמי חופש", כך לדעתה צריך לכנות מחבלים שפלים צמאי דם שרוצחים עובר ברחם אמו

    צומת עפרה • אילוסטרציה
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע שעבר נשבר שיא של טרור רצחני כשעובר בן שלושה ימים נרצח על ידי חוליית מחבלים בפיגוע ירי סמוך לעפרה. בימים האחרונים, שיא של תמיכה בטרור, כך נראה, נשבר גם הוא.

    חברת הכנסת חנין זועבי, הידועה בשנאתה לישראל ובדעותיה האנטישמיות, כתבה ברשת החברתית: "ענישה קולקטיבית של בני משפחה של לוחמי חופש פלסטינים, עם או בלי הליך משפטי, מהווה פשע מלחמה כמו גם עבירה מוסרית".

    בהמשך, איימה זועבי בחוצפתה וכתבה: "האג ממתין, ואנחנו צריכים לעשות הכל על מנת שהפושעים האמיתיים יועמדו לדין".

    דבריה של זועבי מכוונים כנגד הרס חדרי המחבלים בביתם וחוק העברת דירה בכפיה של שר החינוך נפתלי בנט שעבר בקריאה טרומית. כינוי המחבלים הרצחניים והשפלים כ"לוחמי חופש" הוא שיא של תמיכה בטרור.

    photo_2018-12-19_15-43-52



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      גועל נפש שאחת כמו זועבי נמצאת בכנסת , זועבי היא מחבלת , מחבלת שאומרת שהמחבלים הם לוחמי חופש , הצריך לשים אותה בכלא נקודה.

      1. למה לא מעלים את זועבי על הבריקדות, איך בחוצפתה ועזות הפנים שלה מאיימת על חיילי צה"ל וגם על ראשי המדינה בפניה לבית הדין בהאג , מי הפושע האמיתי זו זועבי וחבריה למפלגת המחבלים, זועבי, את שותפה לרצח חיילים, ילדים בנשים גברים וטף. בושה שאחת כזו השפלה שבשפלות והמתועבת בעלת הצהרות יושבת בבית הנבחרים העברי, הגיע הזמן להוציא את מפלגה הארורה הזו אל מחוץ לחוק ומהר.

    2. 4

      חוק מוות למחבלים